Cum pot răspunde cu un mesaj automat cererilor de programare prin Facebook Messenger sau Instagram?
Maria avatar
Scris de Maria
Actualizat cu mai mult de o săptămână în urmă

Poți trimite un mesaj de întâmpinare sau mesaj automat atunci când nu ești imediat disponibil, celor care vor să se programeze dar îți scriu direct pe Facebook Messenger sau Instagram.

Trimite automat un mesaj personalizat de bun venit noilor clienți atunci când încep o conversație pe Facebook Messenger sau Instagram, urmând pașii din tabel:

Instalează aplicația Meta Business Suite

  • Click pe More din partea dreaptă a meniului

  • Alege Settings din fereastra care se deschide

  • Selectează Automated responses

  • Alege opțiunea Instant reply

    • cu această funcționalitate vei răspunde automat clienților care îți scriu pentru prima dată

  • Activează opțiunea pentru platformele Social media unde vrei ca acest mesaj să se trimită, prin bifarea checkboxului

    • Messenger (Facebook)

    • Instagram

  • Adaugă mesajul dorit care să includă link-ul către pagina ta MERO

Exemplu mesaj:

Bună! Mulțumim că ne-ai contactat. Dacă vrei să îți faci o programare poți vedea când suntem disponibili și adăuga programarea pe profilul nostru MERO: https://mero.ro/p/nume-salon

Răspunde automat la mesajele primite pe Facebook sau Instagram în afara programului tău de lucru pentru a acorda clientului alternativa perfectă prin a se programa singur, online, pe pagina ta MERO.

Pentru a trimite un mesaj când ești offline urmează pașii din tabel:

  • Click pe More din partea dreaptă a meniului

  • Alege Settings din fereastra care se deschide

  • Selectează Automated responses

  • Alege opțiunea Away message

    • cu această funcționalitate vei răspunde automat clienților când ești offline

Activează opțiunea pentru platformele Social media unde vrei ca acest mesaj să se trimită, prin bifarea checkboxului

  • Messenger (Facebook)

  • Instagram

Adaugă mesajul dorit care să includă link-ul către pagina ta MERO

Exemplu mesaj:

Bună! Revenim cu un răspuns în cel mai scurt timp. Până atunci poți vedea când suntem disponibili și poți face o programare pe profilul nostru MERO: https://mero.ro/p/nume-salon

Poți selecta fusul orar corespunzător cu programul tău, și alege orele din zilele în care vei opta pentru răspunsul automat prin click pe butonul Add to Schedule.

Ați primit răspuns la întrebare?