Ce este un Card Cadou?
Un Card Cadou este o valoare în lei preplătită, reprezentată de un cod unic, care poate fi folosit pentru programări la salon.
Ce beneficii îmi aduce un Card Cadou?
Utilizarea unei oferte de tip Card Cadou îți poate crește afacerea cu venituri noi din achiziția acestui produs pentru folosirea lui ulterioară.
Cu Cardul Cadou MERO vei crește numărul de clienți noi, care se pot programa la salonul tău.
Cu Cardul Cadou de tip Propriu vei crește încasările în salon, numărul de clienți noi și cash flow-ul afacerii tale prin achiziția valorii cardului și utilizarea lui ulterioară achiziției
Ce tipuri de Card Cadou pot oferi?
Cardurile Cadou disponibile pe platforma noastră sunt de 2 tipuri:
Carduri Cadou MERO - care pot fi folosite pentru programarea la orice salon de pe platformă cu aceasta ofertă activă;
Carduri Cadou Proprii - care pot fi folosite pentru programări exclusiv în salonul cu această ofertă activă.
Cum activez oferta Carduri Cadou?
Pentru a activa oferta Carduri Cadou trebuie să îndeplinești 3 condiții simple:
Adaugi datele companiei tale
Activezi plata online pentru Carduri Cadou. Acest proces permite apoi clienților să cumpere carduri cadou, și este necesar doar pentru Cardul Cadou Propriu.
Activezi oferta pentru Carduri Cadou. Cardurile Cadou vor deveni imediat disponibile pentru achiziție.
Cum intră un client în posesia Cardului Cadou?
Cardul Cadou poate fi comandat și livrat doar electronic, într-un mesaj trimis direct cumpărătorului. Acesta poate fi ulterior vizualizat în format electronic într-un fișier de tip PDF pe care îl poate printa sau trimite.
Cum pot folosi clienții mei Cardurile Cadou?
Un Card Cadou trebuie folosit în 6 luni de la achiziție.
La ultimul pas înainte de confirmarea programării, clienții tăi trebuie să adauge codul cardului în câmpul Aplică Card Cadou
Ce se întâmplă dacă se anulează o programare făcută cu un Card Cadou?
Dacă programarea se află în intervalul de timp în care e permisa anularea, Cardul Cadou va fi re-activat în mod automat și va putea fi refolosit.
Dacă programarea nu mai poate fi anulată Cardul Cadou va fi considerat utilizat, iar valoarea acestuia nu va fi returnată clientului și va rămâne încasată de către tine.
În cazuri excepționale în care clientul tău nu poate ajunge la programare, acesta poate lua legătura cu profesionistul său pentru a discuta re-activarea Cardului Cadou.
Cum știu cât mai are clientul de plătit când vine la programare?
În funcție de valoarea Cardului Cadou și a serviciului programat, clientul va fi informat care este totalul rămas de plată chiar la momentul efectuării programării. Această informație va fi vizibilă și mai târziu în detaliile programării.
Profesionistul va vedea această informație în detaliile programării din calendarul MERO PRO. Astfel la prestarea serviciului profesionistul va ști exact care este restul de plată.
Cât timp se poate folosi un Card Cadou?
Cardul Cadou are o valabilitate de 6 luni de la achiziție, și poate fi folosit o singură dată, oricând în această perioadă. După expirare codul unic nu mai este valid, și nu mai poate fi folosit pentru programări.
Valoarea Cardului Cadou nu va fi restituită cumpărătorului și va rămâne încasată de către tine.
Suma de pe Cardul Cadou poate fi folosită în numerar?
Valoarea Cardului Cadou nu poate fi preschimbată în bani.
Cum primesc banii pentru Cardurile Cadou?
În cazul Cardului Cadou Propriu care este utilizat pentru programări exclusiv la salonul tău, și este emis de către tine prin intermediul MERO, vei primi banii imediat după achiziția acestuia
În cazul Cardului Cadou MERO care este utilizat pentru programări la salonul tău, vei primi în maxim 5 zile lucrătoare (o dată pe săptămână) valoarea cardurilor care au fost utilizate pentru programarea serviciilor la tine în salon în acea perioadă.
Trebuie sa emit factură fiscală?
MERO generează automat factură fiscală pentru fiecare plată procesată în contul tău. **Nu trebuie emis bon fiscal.**
Facturile pentru decontarea încasărilor din Carduri Cadou MERO vor fi emise tot de către platformă și le vei putea descărca din contul tău.
Care sunt costurile?
**MERO are 0 COMISION**.
Comisionul procesatorului de plăți online, Stripe, este de 1.4% + 1RON din fiecare tranzacţie procesată cu succes pentru Cardurile Cadou Proprii, respectiv comisionul bancar pentru plățile la deconturile săptămânale efectuate pentru programările plătite cu Carduri Cadou MERO.
Ai nevoie de ajutor sau ai alte întrebări?
Nu ezita să contactezi echipa de suport pentru orice nelămurire la adresa de email adrian@mero.ro pe whatsapp la +40731007343.