Din păcate poți avea parte de clienți neserioși pentru care ulterior preferi să nu mai prestezi servicii.

Dacă vrei să ți cont de un anumit client, sau vrei ca acesta să nu își mai facă programări, poți să îl marchezi ca avertizat sau să îi blochezi accesul la serviciile tale.

Click pe meniul Opțiuni va deschide variantele pe care le ai la dispoziție pentru editarea unui client.

  • alege Adaugă avertizare pentru a marca clientul ca avertizat astfel încât la următoarea programare să vezi setarea adăugată în programare

  • alege Blochează client astfel încât acesta să nu își mai poată face programări pe profilul tău

Un client marcat ca Avertizat sau Blocat va avea această informație adăugată în detaliile de client - Blocat, Avertizat, sau ambele în același timp.

Un client avertizat va avea o iconiță de atenționare în programarea adăugată în calendar.

Clientul blocat nu va putea să își facă programări noi.

Poți oricând să retragi starea de Avertizat sau Blocat a clientului deschizând pagina de detalii client, click pe Opțiuni și Șterge avertizare sau Deblochează client.

Ai găsit răspunsul căutat?